האסטרטג של נתניהו ובכירי הפוליטיקאים נפטר

    איתי גדסי 2 Comment on האסטרטג של נתניהו ובכירי הפוליטיקאים נפטר

    בשבת נפטר ארתור פינקלשטיין מי ששימש במשך שנים רבות יועץ ואסטרטג של בכירים במערכת הפוליטית

    ארתור פינקלשטיין ז"ל עם רה"מ נתניהו בשנת 1996 צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבת הלך לעולמו מי ששימש כיועץ ואסטרטג לבכירים בעולם הפוליטי, ארתור פינקלשטיין, לאחר מחלה קשה.

    בשנת 1996 ובשנת 1999 היה יועצו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בשנת 2003 היה עם ח"כ פואד בן אליעזר, בשנת 2006 היה יועצו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בשנת 2009 היה שוב יועצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וכך גם בשנת 2013 בקמפיין המאוחד של הליכוד עם ישראל ביתנו בריצתם המשותפת לממשלה.

    שר הביטחון ויו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", אמר הערב: "ארתור פינקלשטיין שהלך לעולמו בסוף השבוע, היה אדם לא שגרתי בעל אישיות כובשת, עם הרבה קסם וחכמת חיים. ההיכרות שלי עם ארתור החלה בוויכוח סוער במהלך קמפיין בחירות 1996. הוויכוח נסב סביב סיסמת הבחירות 'פרס יחלק את ירושלים', שאתה פתח הליכוד את הקמפיין. התנגדתי מאוד להצעה הזו, אבל כמו תמיד התברר בסוף שארתור צדק, ולהחלטות שקיבל אז היה חלק משמעותי בניצחון נתניהו והליכוד".

    "ארתור היה איש אשכולות ובעל ידע נרחב בתחומים רבים, אבל לפני הכול היה יהודי חם ואוהד גדול של מדינת ישראל. ארתור היה איש מקצוע מעולה, שפעילותו ברחבי העולם הפגישה אותו עם נשיאים וראשי ממשלות – אך מעולם לא שינתה את אופיו הנוח, והוא תמיד הקפיד להישאר בגובה העיניים. ברמה האישית היה ארתור חבר אמיתי, ותמיד אזכור אותו כאחד האנשים המרתקים, שהייתה לי זכות גדולה להכיר אותו" אמר ליברמן.

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר הערב: "ארתור היה ידיד נאמן, בעל מקצוע ומחויב עמוקות למדינת ישראל". נתניהו שלח מכתב תנחומים למשפחתו של ארתור פינקלשטיין ז"ל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אסטרטג שנאת החינם של אדריכל הסכסוך וההסתה. מגיע לנו משהו יותר טוב מהביבי הזה